mandag den 18. februar 2013

Give away - Kristina Krogh poster

Give awayen er slut, der er fundet en vinder.
eg er efterhånden rundet 200 læsere og jeg syntes det er tid til at forkæle jer læsere lidt.

For tiden kan man jo finde mange lækre posters og print og jeg syntes det er skønt at man for rimelige penge kan få noget fed kunst på væggene - for der findes jo mange talentfulde kunstnere derude.
Da jeg for lidt tid siden så nogen prints af Kristina Krogh viste jeg med det samme, at sådan et måtte jeg havde fingrene i, som sagt så gjort. Men men men - jeg fik også arrangere at I kan vinde et af hendes print.

Kristina Krogh er uddannet grafisk designer og illustrator fra Danmarks medie og journalisthøjskole og i hendes grafiske prints og illustrationer bruger hun et miks af forkellige former, teksturer og farver.
Hun har lige åbenet en web shop og hendes prints forhandles også forskellige steder i København og Århus, se nærmere her.


For at deltage skal du:
-  Være fast læser på min blog
-  Gå ind på Kristinas web shop og finde det print du kunne tænke dig at vinde.
-  Skriv i kommentarfeltet hvilket print du kunne tænke dig og evt. mailadresse hvis den ikke kan findes andetsteds.
Dette giver 1 lod.

Du kan få lidt ekstra lodder hvis du:
-  Like'r Kristina Kroghs facebookside (2 lodder)
-  Linker til denne give away på din blog. Brug billedet nedenfor. (2 lodder)
Du kan altså få 5 lodder i alt.

Jeg trækker en vinder søndag d. 3. marts.




59 kommentarer:

  1. Jeg åbner ballet så med 5 lodder :)
    Jeg er helt forelsket i Hypnosis, sand + blue. Den måtte meget gerne hænge på væggen herhjemme.

    SvarSlet
  2. Uh jeg ville elske at vinde materials in circles pink, jeg er frisk på 5 lodder og linker i aften når jeg kommer hjem :-)
    Mange hilsener Mette/Mette.back@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Hvor er de skønne det var meget svært at vælge! Men tror det må være denne http://www.kkrogh.dk/AllPosters/6a44031a895ec0e64f4f647e7ab884a5.html
    Jeg deltager med tre lodder :) mvh Kristina / kriiss@forum.dk

    SvarSlet
  4. Fin giveaway og super fin grafik :)
    http://www.kkrogh.dk/AllPosters/6a44031a895ec0e64f4f647e7ab884a5.html
    Deltager med 3 lodder.
    sabine.rez@gmail.com

    SvarSlet
  5. Svært at vælge! Så mange fine. Men tror jeg går med MATERIALS IN HEXAGONS, MINT.
    Deltager med 1 lod.

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine :-) Ville meget gerne vinde Stone octagon, mint. Jeg vil gerne deltage med et lod :-)

    SvarSlet
  7. Fedt, Christina, og velfortjent med de mange læsere!
    Jeg kunne godt tænke mig "Materials in hexagons", Pink, hvis det blev mig - jeg deltager med 3 lodder (linker til dig).
    Kh. Trine

    SvarSlet
  8. Hold da op de er lækre. Jeg kunne godt tænke mig "Materials in cirkles, PINK" hvis jeg er så heldig at vinde. Deltager med 5 lodder

    SvarSlet
  9. Næh hvor lækkert! Jeg er stor Kristina Krogh fan... Materials in hexagons, mint er favoritte og følger både dig via google connect og Kristina på FB.

    SvarSlet
  10. Jeg prøver med et enkelt lod og håber, kan næppe leve uden Stone :)

    A.bj@live.dk

    SvarSlet
  11. Sikke nogle lækre print!
    Jeg er en sucker for mint og er derfor ret varm på "Stone"
    http://www.kkrogh.dk/AllPosters/6a44031a895ec0e64f4f647e7ab884a5.html

    Jeg smider et enkelt lod i puljen og krydser poterne :)

    /Lou

    SvarSlet
  12. Hvor lækkert! Jeg fandt lige med det samme denne her http://www.kkrogh.dk/AllPosters/6a44031a895ec0e64f4f647e7ab884a5.html den må gerne hænge på min væg :)

    Jeg snupper 5 lodder :)

    SvarSlet
  13. Wauw de er super flotte - jeg ønsker mig mest denne "Stone octagon, pink" :)

    Jeg er med, med 3 lodder

    SvarSlet
  14. 5 lodder - ønsker mig denne http://www.kkrogh.dk/AllPosters/6e87bf4b6469230d42e9b0d8976655b9.html

    :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/byperler-evig-glad-give-away.html

    SvarSlet
  15. 3 lodder til mig :)
    Jeg ønsker mig denne her :)

    http://www.kkrogh.dk/AllPosters/0b67450018a39cfda5e9e819131b64f9.html

    lorentsen22@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Fedt, er fast læser.

    http://www.kkrogh.dk/AllPosters/ec5d4408801a473b1ccdb98fbf6489d0.html - så, så smuk!!!

    cantanta@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Mega fedt. Er med som fast læser.

    Min yndlings er http://www.kkrogh.dk/AllPosters/6a44031a895ec0e64f4f647e7ab884a5.html

    hofdinghoff@gmail.com

    SvarSlet
  18. Er fast læser, skøn giveaway. Jeg elsker Hypnosis sand/blue.

    johannaskovblog@gmail.com

    SvarSlet
  19. Smider 5 lodder i puljen,

    Hvis jeg vinder, skal "stone octagon mint" herhjem og bo!

    SvarSlet
  20. Skøn blog!

    Jeg kunne tænke mig at vinde "MATERIALS IN HEXAGONS, MINT"

    Ida.banke@gmail.com

    SvarSlet
  21. De er jo alle sammen så spændende.. Meeen.. Stone Octagon er min favorit..

    Jeg deltager selvfølgelig med 5 lodder og håber du måske har lyst til at deltage i min giveaway, hvor du kan vinde et gratis antivirusprogram http://farvenlykke.blogspot.dk/2013/02/anderledes-giveaway-gratis-antivirus.html

    Vintersolskinssmil

    Sofie

    SvarSlet
  22. Kristina Kroghs ting er SÅ fine, så dette er bare en rigtig lækker give away!!! Jeg ønsker mig det her http://www.kkrogh.dk/AllPosters/34e749ada960b41f0bdb0f8460375fa2.html

    Jeg deltager med 3 lodder, og krydser fingre :)
    /Heidi

    SvarSlet
  23. Smider 1 lod i puljen
    Jeg er vild med billedet "CIRCLES IN MATERIALS, YELLOW" :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Jeg deltager med 3 lodder :) Det var godt nok svært at vælge et billede ud, men jeg kunne tænke mig dette, hvis jeg var heldig:

    http://www.kkrogh.dk/AllPosters/4460dff44032d46eac26433a2e8749fe.html

    Mvh Jeanette, f.iof@live.dk

    SvarSlet
  25. deltager meget gerne med et enkelt lod - og ønsker mig "Playground, black".
    hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  26. Det er godt nok svært at vælge, men uden tvivl skal jeg da ha investeret i nogle af hendes posters, de er virkelig lækre :-) er med på 5 lodder :-)http://www.kkrogh.dk/AllPosters/ec5d4408801a473b1ccdb98fbf6489d0.html

    SvarSlet
  27. 3 lodder tak:) Det er dæleme nærmest umuligt at vælge...(hands black)
    Hilsen fra
    Sanne
    sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  28. Hands bordeaux er lige mig ;)
    Deltager gerne med 3 lodder

    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  29. Tillykke med de mange læsere :) Skulle jeg blive den heldige, så ønsker jeg mig denne fine plakat:

    http://www.kkrogh.dk/AllPosters/6a44031a895ec0e64f4f647e7ab884a5.html

    Og jeg vil gerne deltage med 5 lodder.

    KH. Lene

    SvarSlet
  30. Skønt med så mange læsere! Det er da nogle vildt flotte billeder! Jeg er faldet for Playground i sort! Det ville passe så fint ind i min billedvæg, som du kans e på min blog! Du kan også lige nå at deltage i min giveaway hvis du har lyst!

    Jeg deltager med 5 lodder:)

    SvarSlet
  31. Så super fint, nu fast læser, glæder mig til at følge med i fremtiden :-)

    Kunne super godt tænke mig dette: http://www.kkrogh.dk/AllPosters/34e749ada960b41f0bdb0f8460375fa2.html
    "HANDS, BLACK" :-)

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  32. Jeg er helt sikkert med og kunne godt tænke mig følgende:
    Jeg er faldet for Playground i sort

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  33. Jeg kunne godt tænke mig Materials in hexagons, mint hvis jeg skulle være så heldig at vinde :)

    Jeg deltager med 1 lod.

    malenejuulrasmussen@gmail.com

    SvarSlet
  34. Jeg deltager med 3 lodder og vil blive meget glad for CityNight Black. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  35. Wauaw, hvor lækker en give-away!
    Jeg har kigget rundt inde på webshoppen og nu hvor jeg (her) skal begrænse mig, blandt alle de lækre print, må valget falde på:

    http://www.kkrogh.dk/AllPosters/94aa2a5e65d5d65fd33c1ba83549d745.html

    Citynights, black

    Er nu fast læser af din blog også :)
    Hilsen
    // CUPCAKE-STYLISTEN //
    rikkeriks85@gmail.com

    SvarSlet
  36. Er vild med dem alle sammen, men især EYE IN AN EYE og CITYNIGHT er jeg heldt vild med.

    /kontakt@kmu.dk

    SvarSlet
  37. Hvad kan jeg sige andet end wauuuu? Der er så mange lækre at vælge mellem, men Citynight, brown er den, jeg syntes er flottest ;-D

    Hvor vil den bare pynte hos mig...

    SvarSlet
  38. Jeg har 3 lodder!
    De er så fine de print!

    http://www.kkrogh.dk/AllPosters/6a44031a895ec0e64f4f647e7ab884a5.html

    SvarSlet
  39. Deltager med 1 lod. Jeg kunne godt tænke mig at vinde denne her: http://www.kkrogh.dk/AllPosters/f1bd261b11868075d61708a394775f3f.html

    SvarSlet
  40. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vinde den der hedder "circles in materials yellow" og jeg er med på 5 lodder. ;)

    SvarSlet
  41. Jeg vil gerne være med på 3 lodder! Håber at jeg måske er heldig, så stone octagone, mint kommer hjem på min væg:)

    SvarSlet
  42. Hey, jeg ønsker mig, citylight, Black. Jeg følger dig på bloglovin, mon det tæller som fast læser, hmm jeg gør forsøget :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes, bloglovin bliver også "accepteret".

      Slet
  43. Ejj, de er altså virkelig fine! Hvor er det svært at udvælge et enkelt! Men det er jeg jo nød til, så det bliver denne her: http://www.kkrogh.dk/AllPosters/db4b14fd7447b15835aaba27d5eb4a98.html

    Jeg smider i alt 5 lodder i puljen.

    Hyggeligt at møde dig på workshoppen i dag - jeg glæder mig til at følge din blog :-)

    SvarSlet
  44. De er så fede! Hopper på eyes, black!
    Har 3 lodder :D
    Hilsen Vinterfryd.dk

    SvarSlet
  45. Sikke en fin give away og blog du har. Jeg deltager med 3 lodder (fast læser og link) og krydser fingre for et heldigt lod. ;)

    SvarSlet
  46. Jeg har vidst 1 lod - men ville virkelig gerne have "stine octagon mint"

    SvarSlet
  47. Super fin give away!
    Jeg deltager med ét lod

    EYES, BLACK
    http://www.kkrogh.dk/AllPosters/4c3bcf47aafe747732cedbfcc92ca64c.html

    Cecilie,
    cecilienpsborresen@gmail.com

    SvarSlet
  48. Uh den vil jeg gerne vinde. Deltager med 1 lod.

    Simone Eriksen
    medvingerbagud.blogspot.dk
    sberiksen87@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. og vil gerne vinde

      http://www.kkrogh.dk/AllPosters/86057f17e185242af1dc0931eb7ec60d.html

      Slet
  49. deltager med 3 lodder
    gosia.zee@gmail.com

    hvis jeg er helig...:
    http://www.kkrogh.dk/AllPosters/34e749ada960b41f0bdb0f8460375fa2.html

    SvarSlet
  50. Stone octagon mint er min favorit! Deltager med 1 lod ;)

    SvarSlet
  51. Hov, den har jeg vist overset! Snupper da lige et lod!

    SvarSlet
  52. Jeg deltager med fem lodder og håber virkelig, at jeg er heldig :)

    SvarSlet
  53. Vil meget gerne deltage end 2 lodder.
    Og skulle jeg være den heldige er jeg helt vild med "Stone octagon mint

    SvarSlet

  54. Hej

    Deltager med 3 lodder.
    Hvis jeg skulle være så heldig og vinde, vil Playground Black uden tvivl pynte på mine nymalede vægge herhjemme.
    freyanova@hotmail.com

    SvarSlet
  55. Jeg ville vælge "MATERIALS IN HEXAGONS, PINK", den er sååå fin og ville se super flot ud i mit soveværelse...

    //Maja
    maja3012@hotmail.com

    SvarSlet

UA-51055324-1